Thursday, July 14, 2016

Nervous

"I don't know....I'm a little nervous about this...."
"No need to be nervous Baby....I'll treat you right!"
"But I've never done this before...."
"Are you a virgin Baby....I can't believe someone like you is still a virgin!!!"
"No I'm no virgin....I mean I've never done this with someone like you before!!!"
"You just take your time....we'll go slow....you're going to love it, I promise!!!"
"Well if you're sure...."
"Goddamned right I'm sure now get that big cock inside me and fuck me like the sissy bitch I am..."











1 comment:

  1. sarei nervosa ed un poco agitata anche io se un così grande bello stallone nero mi si avvicinasse da dietro mentre io faccio di tutto per rilassarmi e godermi lo spettacolo amoroso che mi si offre...e solo che anche io non sono vergine certo ma un così grosso all'insù duro frutto dell'amore non lo avevo ancora ricevuto dentro il mio cuore...!! grazie amore scena magnifica lussuriosa eccitante baci baci baci...che voglia di neri !!!

    ReplyDelete